دوره فوق حرفه ای آموزش طراحی سایت با منتورینگ یک ساله با تخفیف 2 میلیون تومانی !!!

فرزانه نوروزی | طراحی سایت و گوگل ادز | فروش انفجاری سایت

تلفن تماس :

09302016335

  1. Home
  2. /
  3. خدمات ما
  4. /
  5. پشتیبانی وبسایت شما
خدمات پشتیبانی انواع سایت وردپرسی با قیمت مناسب در کرج | فرزانه نوروزی

پشتیبانی وبسایت شما

 

( هزینه نگهداری سایت )پشتیبانی سایت وردپرسی:  همیشه در جلسات مشاوره ام با کارفرمایان این دغدغه مطرح شده که من اگر بعد از طراحی سایت مشکلی برای سایتم بوجود بیاد چیکار باید بکنم؟ البته این نگرانی کاملا به جاست چون معمولا سایتهایی که طراحی میشه روی هاست اشتراکی قرار میگیره و هاست اشتراکی مثل اجاره دادن یه خونه به چند نفر می باشد و قاعدتا مشکلاتی بوجود خواهد اومد و اگه خطاهایی که دیده میشه رفع نشه ممکنه سایت شما از بین بره.

به دلیل این که وردپرس بروزرسانی میشه و توو نسخه های جدید باگ ها و مشکلاتی که قبلا وجود داشته از بین میره، افزونه ها و قالبهای فعلی سایت شما ممکنه با نسخه جدید دچار مشکلاتی بشه که ارور های مختلف داده یا حتی صفحه سفید شه و شما وقتی وارد سایتتون میشید با یک صفحه سفید مواجه بشین.

 

اگر الان فرصت خوندن مطالب مربوط به ” پشتیبانی سایت وردپرسی ” رو ندارین فایل صوتی پایین را گوش کنین چون نکته مهمی رو گفتم و اگر سوالی بود با من به شماره 09302016335 تماس بگیرید.

 

 

یسری ارور ها هم مربوط به هاست و سمت سرور می باشد که باید اون خطاها هم رفع بشه. همچنین شما باید قالب هایی که مخرید یا افزونه های سایتتون رو بروزرسانی کنید چون قالبها و افزونه ها هم آپدیت میشه و شما باید نسخه آپدیت شده قالب و افزونه رو جایگزین قبلی کنید تا مشکلی برای سایت شما بوجود نیاید.

 

 

 

در این بین قطعا کارفرما زمان انجام این کار رو نداره  البته دلیلی هم نداره که کارفرما خودش این کارها رو انجام بده یا باید کارمندی برای این مسئولیت استخدام کنه که خب دغدغه استخدام کارمند جدید کم نیست ، گزینه دیگری که وجود دارد اینه که برون سپاری کنه که در خیلی از مواقع این بهترین کاره اما اگر شخص یا شرکت درستی رو انتخاب کنه.

پشتیبانی وبسایت اصول خودش رو داره و باید برای انجام درست کارهای مربوط به پشتیبانی برنامه ریزی مناسبی انجام شه تا وظایف مرتبط به موقع انجام بشه.

ما هم تصمیم گرفتیم تا اقدام به راه اندازی یه بخش در مجموعه خودمون برای پشتیبانی، ویرایش و نگهداری سایت های وردپرسی نماییم.ما در کنار شما خواهیم بود تا پشتیبانی وبسایت وردپرس شما رو با بهره گیری از تیمی باتجربه و در کوتاهترین زمان ممکن انجام بدیم تا بتونیم دغدغه ای از دغدغه های شما کارفرماهای عزیز رو رفع کنیم. سایت خودتون رو به ما بسپارید تا خیالتون از بابت آن راحت باشه.

 

قیمت پشتیبانی سایت وردپرسی

قیمت پشتیبانی وب سایت با توجه به امکاناتی که قراره در سایت برای پشتیبانی پیاده سازی بشه متفاوت می باشد. یعنی تعرفه پشتیبانی سایت به نوع و زمان پشتیبانی سایت بستگی داره. به عنوان مثال هزینه طراحی سایت پزشکی با سایت شرکتی فرق داره به این دلیل که امکاناتی که ممکنه برای سایت پزشکی کاربرد داشته باشه و یا حتی ضروری باشه مثل رزرو وقت آنلاین که سایت پزشکی باید این قابلیت رو داشته باشه ولی نیازی نیست که برای سایت شرکتی همچین قابلیتی ایجاد بشه. برای اطلاع از هزینه پشتیبانی سایت با ما تماس بگیرید.

 

پشتبانی حرفه ای سایت شرکتی ، سایت فروشگاهی ، سایت آموزشی ، سایت شخصی
پشتبانی حرفه ای سایت شرکتی ، سایت فروشگاهی ، سایت آموزشی ، سایت شخصی

 

 

پشتیبانی کردن حرفه ای وب سایت وردپرسی تخصص لازم داره

پشتیبانی سایت مثل فعالیتهای دیگه کسب و کار خصوصا فعالیت در فضای مجازی برای نتیجه بخش بودن نیاز به شخصی با تخصص و مهارت لازم دارد. این فرد باید در زمینه تعریف و ویرایش محتوای سایت اعم از محتوای وبلاگ و محصولات ، تجزیه و تحلیل سایت ، سئوی محتوا ، بروزرسانی افزونه ها و قالب سایت که اگر درست انجام نشود مشکلات زیان آوری را بوجود می آورد، ارتقای سایت و موارد بسیاری دیگر مهارت وتجربه لازم را داشته باشد.

اگر پشتیبان سایت وردپرسی در کار خود متخصص نباشد می توان گفت با یک اشتباه تمام هزینه ها و وقت و انرژی شما به هدر خواهد داد و این ضرر ممکن است جبران ناپذیر باشد. پس حتما فرد شایسته ای را برای این مورد انتخاب کنید.

 

 

وظایف پشتیبان سایت وردپرسی

لیست خدمات پشتیبانی سایت : پشتیبان وب سایت وردپرسی با در نظر گرفتن میزان بودجه ای که کارفرما در نظر گرفته، موارد مختلفی رو برای نگهداری و بروزرسانی سایت انجام میدیم. البته به صورت کلی پشتیبانی شامل فنی و تکنیکال از جمله رفع ارورهای 404 ، بروزرسانی قالب و افزونه های سایت، افزایش سرعت سایت و یا پشتیبان محتوایی سایت که شامل ویرایش محتوای موجود و تولید محتوای جدید می باشد.

تولید محتوا میتونه بدون تحقیق کلیدی یا براساس تحقیق کلمه کلیدی انجام بشه.در صورتی که در رابطه با پشتیبانی سایت وردپرسی سوالی دارین میتونین با من [09215269480] تماس بگیرید.

 

هزینه پشتیبانی وردپرس :

هزینه نگهداری سایت به عوامل مختلفی بستگی داره مثلا سایت مدنظر آیا یک سایت شرکتیه یا سایت فروشگاهی؟ محتوا نیاز داره یا فقط پشتیبانی فنی نیازه؟ آیا فقط بروزرسانی و ویرایش محتواست یا تولید محتوای جدید هم جز وظایف پشتیبان در نظر گرفته میشه؟ سایت تازه تاسیسه یا نه؟ و خیلی از موارد دیگه که روی هزینه پشتیبانی وردپرس تاثیر میگذاره. دقت داشته باشین اگه بروزرسانی های وردپرس و افزونه ها و قالب به موقع انجام نشه مشکلات زیادی در سایت ایجاد میشه و یا حتی ممکنه که سایت شما بالا نیاید. یکی از وظایف کسی که پشتیبانی وب سایت وردپرسی شما رو بر عهده داره ، آپدیت و بروزرسانی کردن هسته وردپرس ، افزونه ها یا پلاگین ها و قالب سایت می باشد. دقت داشته باشید که در برخی موارد برای اینکه مشکلی در بروزرسانی سایت بوجود نیاد لازمه که بروزرسانی ها از طریق هاست انجام بشه.

به چه علت به پشتیبانی سایت وردپرس نیازمندیم؟

پشتیبانی سایت رو می توان به عنوان یه نیروی مهم و ضروری برای یه وب سایت در نظر گرفت. هر لحظه که این پشتیبانی قطع شه ممکنه با یه سقوط آنی سایت مواجه شوید. سرمایه و ثروت شما در یه سایت بیزینسی با انجام اقدامات پشتیبانی سایت حفظ خواهد شد. پابرجا ماندن یک سایت، فعالیت مستمر و کارکرد در بالاترین سطح سلامت فنی و امنیتی، همگی توسط خدمات پشتیبانی سایت وردپرس برای کسب و کار شما و سایتی که دارین برقرار میشه.

مشاوره و درخواست همکاری

اگه نیاز به همکاری دارین لطفا با روشهای زیر با من تماس بگیرین

تلفن تماس :

تلفن تماس :

ایمیل :

Info@farzanehnorouzi.com

شبکه های اجتماعی :

ما هر از گاهی تخفیف های شگفت انگیز داریم برای طراحی سایت شما اگه دوس دارین زودتر باخبر شید لطفا ایمیلتون رو پایین برام بفرستین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
واتساپ
اینستاگرام
تماس